۳ مهر ۱۴۰۲

نوشتن رزومه کاری برای آلمان | همراه با نمونه رزومه

مطالعه این نکات درباره نوشتن رزومه کاری برای آلمان اهمیت زیادی دارد. همان طور که می‌دانید، بازار کار در آلمان به شدت رقابتی است. در این شرایط است که رزومه می‌تواند برنامه شما برای پیدا کردن شغل و استخدام در آلمان را به نتیجه برساند و از هدر رفتن منابع و زمان شما جلوگیری کند.
۱۸ شهریور ۱۴۰۲

مهمترین افعال کنشی رزومه یا resume action verbs

حتما تا حالا درباره افعال کنشی رزومه (به انگلیسی: Resume Action Verbs) شنیده‌اید. در بیشتر رزومه‌ها، توضیح سوابق کاری را با همان کلمات کلیشه‌ای و خسته‌ای شروع می‌شوند که مدیران استخدام بارها و بارها خوانده‌اند، تا جایی که این عبارت‌ها دیگر ارزش معنایی خودشان را از دست داده‌اند.
۱۳ شهریور ۱۴۰۲

آیا نوشتن معدل در رزومه الزامی است؟

آیا نوشتن معدل در رزومه الزامی است؟ چه زمان باید GPA را در رزومه بنویسیم؟ فرمت درست برای نوشتن GPA در رزومه چیست؟
۱۹ خرداد ۱۴۰۲

رزومه چیست و چرا به آن نیاز داریم؟ کاملترین راهنما درباره رزومه

در پاسخ به این سوال که محتوای رزومه چیست می‌توان گفت که رزومه از بخش‌های مختلفی مانند مهارت‌ها، سوابق شغلی و سوابق تحصیلی تشکیل شده است و افراد در هر بخش از آن می‌توانند سوابق خود را فهرست کنند.
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

تهیه بوم مدل کسب و کار – بخش نهم: شرکای کسب و کار

شرکای کسب و کار شما در بوم مدل کسب و کار اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارند. معمولا کارآفرینان ایده‌هایی را دارند که اجرای آنها بدون کمک دیگران امکان پذیر نیست. این کمک می‌تواند به صورت سرمایه گذاری نقدی بر روی ایده کسب و کار باشد و یا این که ممکن است ارائه خدمات تخصصی و یا سایر موارد مورد نیاز باشد.
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

تهیه بوم مدل کسب و کار – بخش هشتم: فعالیت های کلیدی

همانطور که از عنوان آن پیداست، فعالیت های کلیدی مهمترین وظایفی هستند که یک کسب و کار باید برای رسیدن به هدف تجاری خود انجام دهد. برای موفقیت، یک شرکت باید اقدامات مهم و کلیدی را انجام دهد که به طور پایه‌ای به الگوی تجاری آن شرکت ارتباط دارند.
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

تهیه بوم مدل کسب و کار – بخش هفتم: منابع کسب و کار

یکی از بخش های مهم در نوشتن بوم مدل کسب و کار منابع کسب و کار است. این کار به معنای برنامه ریزی برای منابعی است که کسب و کار به آنها احتیاج دارد.
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲

تهیه بوم مدل کسب و کار – بخش ششم: محاسبه هزینه و درآمد

این بخش از آموزش تهیه بوم مدل کسب و کار مربوط به محاسبه هزینه و درآمد کسب و کارمان است. در این مقاله به طور خلاصه و در عین حال کاربردی، به جزئیات مربوط به هزینه و درآمد کسب و کار می‌پردازیم.
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

رزومه تحصیلی چیست؟ نکات مهم درباره نوشتن رزومه تحصیلی

رزومه تحصیلی برای نشان دادن سوابق و مهارت‌های دانش‌آموزان دبیرستان، دانشجویان و همچنین تازه فارغ‌التحصیلانی است که قصد دارند برای ادامه تحصیل اقدام کنند. بنابراین در پاسخ به این سوال که رزومه تحصیلی چیست، می‌توان گفت رزومه‌ای است که آن را برای ارائه به اساتید و دانشگاه‌ها و اقدام برای ادامه تحصیل تهیه می‌کنیم.
۲۷ فروردین ۱۴۰۲

نوشتن انگیزه نامه برای شرکت ها و استخدام کنندگان آلمانی – راهنمای کامل✔️

مهمترین مشکل داوطلب‌های استخدام در آلمان این است که متاسفانه پاسخی از شرکت‌ها دریافت نمی‌کنند. نکته مهم و کلیدی در تهیه انگیزه نامه برای شرکت های آلمانی این است که به مدیر استخدام کننده نشان دهید که چرا شما بهترین کاندیدا برای این موقعیت شغلی هستید؟ چرا او باید از بین همه داوطلب‌ها با شما تماس بگیرد و شما را استخدام کند؟
۲۳ فروردین ۱۴۰۲

فهرست کردن گواهینامه ها در رزومه | مثال‌هایی از Coursera

فهرست کردن گواهینامه ها در رزومه یک راه بسیار خوب برای تقویت مهارت‌ها و ارتقای رزومه حرفه‌ای است. گواهینامه حرفه‌ای در رزومه شما به کارفرمایان بالقوه نشان می‌دهد که شما برای توسعه مهارت‌های حرفه‌ای خودتان چه اقداماتی را انجام داده‌اید.
۲۲ فروردین ۱۴۰۲

نحوه نوشتن سوابق تحصیلی در رزومه

در این نوشته مدیر پویا درباره نحوه نوشتن سوابق تحصیلی در رزومه صحبت می‌کنیم. بیان پیشینه آموزشی (یا همان سوابق تحصیلی) در رزومه به نحوی که تمام تجربه‌ها و دستاوردهای ما در دوران تحصیل و دانشگاه را به خوبی نشان دهد، کار راحتی نیست.