شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت مدیر پویا

قوانین عمومی

وبسایت مدیر پویا در تمام فعالیت‌های خود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. لذا بدیهی است که قوانین مذکور در مورد کاربران و خریداران وبسایت مدیر پویا نیز برقرار هستند.

منظور از کاربران یا خریداران افرادی هستند که فرم عضویت وبسایت مدیر پویا را تکمیل کرده و یا اقدام به ثبت سفارش و خرید محصولات و خدمات این سایت نمایند. بر طبق این سند، توافق می‌شود که نام نویسی یا خرید از مدیر پویا به منزله آگاهی و پذیرش قوانین و مقررات ذکر شده در این صفحه است.

حریم خصوصی

مدیر پویا متعهد به محافظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعاتی است که ایشان در اختیار این وبسایت قرار می‌دهند. مدیر پویا از این اطلاعات به منظور اطلاع رسانی در مورد تخفیف‌ها، خدمات و محصولات و همچنین برقراری تماس به منظور ارسال سفارشات استفاده می‌نماید و با هیچ هدف دیگری اقدام به افشای این اطلاعات و یا استفاده از آنها نخواهد کرد.

در صورت عدم تمایل به دریافت پیام‌های مدیر پویا، کاربران می‌توانند اقدام به لغو عضویت در خبرنامه نمایند.

همچنین کاربران ملزم به حفاظت از نام کاربری و رمز عبور خود هستند و لازم است از فاش کردن آن خودداری نمایند.

گارانتی اصالت و بازگشت کالا

مدیر پویا اصالت و سلامت فیزیکی تمامی کالاهای ارائه شده را تضمین می‌کند تا کاربران بتوانند با خاطری آسوده اقدام به خرید نمایند. همچنین، در خصوص محصولات مجازی و دانلودی نیز وبسایت مدیر پویا خود را متعهد به ارائه کالاهای مجاز و با کیفیت می‌داند. شرایط ارائه این خدمات در مورد کالاهای فیزیکی به شرح مقابل است:

  • در صورت مشاهده هر ایراد و یا نقصان در کالای خریداری شده، تا ۴۸ ساعت امکان مرجوع و یا تعویض نمودن کالا وجود دارد.
  • کاربران تا ۷ روز این فرصت را دارند که بدون هیچ دلیلی کالای خریداری شده را مرجوع نمایند. بازگشت وجه به حساب کاربر، پس از دریافت کالا توسط وبسایت مدیر پویا و طی مراحل اداری و حداکثر طی مدت ۱۰ روز، انجام می‌شود. بدیهی است که این امکان به شرطی مهیا است که بسته بندی کالا باز نشده و کالا مورد استفاده قرار نگرفته و همچنین دچار آسیب نشده باشد.

در مورد محصولات مجازی نیز در صورت عدم رضایت کاربر از محصول خریداری شده، امکان بازپرداخت وجه تا ۷ روز پس از انجام خرید وجود دارد.

تحویل سفارش

سفارش‌های ثبت شده بر روی وبسایت مدیر پویا، با استفاده از سرویس‌های حمل و نقل رسمی و ثبت شده ارسال می‌شوند تا کاربران امکان رهگیری سفارش‌های خود را داشته باشند. به منظور تحویل به موقع سفارش، لازم است کاربران کد ملی، شماره تلفن ثابت و همراه، آدرس و کد پستی خود را به طور صحیح وارد کنند.

در صورت بروز هر گونه مشکل در ارسال سفارش، وجه پرداختی حداکثر طی مدت ۲۴ ساعت به کاربر عودت داده می‌شود.

پرداخت وجه

خریداران این امکان را دارند که وجه سفارش خود را از طریق درگاه وبسایت مدیر پویا پرداخت نمایند. وجوه مربوط به حمل و نقل در فاکتور سفارش محاسبه می‌شود. لذا پس از ثبت سفارش هرگز مبلغی بابت سایر سرویس‌ها از خریداران طلب نخواهد شد.

مالکیت معنوی

تمام محتوای وبسایت مدیر پویا جزو دارایی‌های این وبسایت محسوب می‌شوند و استفاده از آنها جز با کسب اجازه کتبی به هیچ عنوان مجاز نیست. محتوای مذکور شامل تصاویر، لوگو، نام تجاری، دکمه، متن و ویدئوهای تولید شده توسط تیم مدیر پویا است که بر روی وبسایت و در معرض عموم قرار گرفته‌اند.

ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی

برقراری ارتباط از طرف فروشگاه آنلاین مدیر پویا، تنها از طریق شماره‌ها و آدرس‌های ایمیل ثبت شده در وبسایت فروشگاه به آدرس www.modirepouya.com انجام می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی رسمی این فروشگاه، مواردی هستند که آدرس و اطلاعات آنها در وبسایت ذکر شده است. به جز این موارد، مدیر پویا مرجع دیگری جهت ایجاد ارتباط با کاربران ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *